W POCZĄTKOWEJ FAZIE

W fazie początkowej dominowały przede wszystkim argu­menty estetyczne zaczerpnięte z tradycji nowożytnej estetyki (zwłaszcza klasyczna teza o nieuchronnej nietoźsamości wypowiedzi przy róż­nicy tworzyw, do której odwołują się rozważania Irzykowskiego, Balazsa, Arnheima i w pewnej mierze także studium Bazina).Od lat sześćdziesiątych szczególną wagę zyskują argumenty 1ingwistyczne twórczo rozwijane w pracach takich badaczy, jak: George Bluestone , Christian Metz, M.-C. Ropars-Wuilleumier, Manana Andronikowa, a u^nas m.in. Bolesław W. Lewicki, Stanisław Furmanik i Maryla Hopfinger .Wreszcie w ostatnim okresie refleksja nad problematyką adaptacji nie rezygnując bynajmniej z inspiracji estetycznych i lingwistycznych,ulega zna­miennemu wzbogaceniu o argumenty komunikacyjne i socjokulturowe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.