W LATACH TRZYDZIESTYCH

W latach trzydziestych były nimi przykładowo: „Błękitny anioł” von Sternberga- (1930, według „Profesora Un- rata” H. Manna), niema wersja „Bsryłeczki” M. Romma, „Przeminęło z wiatrem” Fleminga, „Wichrowe wzgórza” Wylera, „Grona gniewu” Forda (1940).W dekadzie następnej: „Sokół maltański” Hustona (1941, według Hammetta), „Baryłeczka”, Christian-Jaque’a (wersja dźwiękowa), „Symfonia pastoralna” Jeana Delannoy Greenowskie „Stracone złudzenia” Reeda i „Milczenie morza” J.-P. Melville’a (1949, według Vercorsa). W pierwszej połowie lat pięćdziesiątych: „Zaka­zane zabawy” Clementa (1952, według Francjoise Boyer), „Cena strachu” Clou- zota (na podstawie bestselleru Georgesa Arnauda), „Celuloza” i „Pod gwiazdą frygijską”. Kawalerowicza oraz będący adaptacją telewizyjne-j sztuki Paddy Chayefsky’ ego „Marty” Oelberta Manna (1955).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.