REZYGNUJĄC Z TANICH EFEKTÓW

Towarzysze broni” są więc dramatem wojennym, który z premedytacją asymiluje pierwiastki wielu innych gatunków filmowych, takich jak: dramat spo­łeczny, film obyczajowy (w dwóch różnych odmianach: populistycznej oraz z wyższych sfer), melodramat czy film sensacyjny. Ich obecność i fakultatywny udział motywują wyłącznie względy funkcjonalne; po prostu dana konwencja ga­tunkowa lub jednoczesne połączenie kilku okazuje się w określonym momencie niezastąpione jako nośnik opowieści będący gwarantem jej komunikatywności. Trzeba jednak z uznaniem podkreślić, że Renoir – po mistrzowsku operujący każdą z wymienionych konwencji – nie ogrywa żadnego z wykorzystanych elemen­tów dla samej tylko ekranowej jego atrakcyjności, rezygnując z wszelkich ta­nich efektów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.