PRZEMIANA AUTORSKIEGO „JA

Głębokiej przemianie ulega struktura „ja” autorskiego. Manipulowanie wrażeniami stanowiło dawniej dla Langa problem raczej „techniczny”. Spro­wadzał się on do osiągania.maksymalnej atrakcyjności zamierzonych efektów. Z biegiem lat jego zmysł krytyczny coraz pełniej ogarnia coś, co można by nazwąć nieobojętnym etycznie kształtem filmowych form. Moment dialogu z konwencjami (resp. filmowymi modelami rzeczywistości) występował już, jak pamiętamy, w filmach niemych. Teraz nabiera du^o większej ekspansywności. Perspektywa estetyczna i społeczna nakładają się na siebie. Obok Renoira, Hawksa i Hitchcocka – Lang staje się jednym z pierwszych w kinie światowym „krytyków fascynacji”. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.