POTWIERDZONA PRAWIDŁOWOŚĆ

Prawidłowość tę potwierdza nie tylko trylogia „Jestem niewinny, „Tylko raz żyjemy”, „Ten, którego ukochałam” (1936-1938), będąca próbę przełamania skostniałych hollywoodzkich standardów dramatu sensacyjnego 1 społecznego. Podobne „przesunięcia” akcentów znaleźć można w prawie wszystkich następ­nych utworach Langa. Zrealizowane przez niego westerny %ą właściwie antywe- sternami.„Powrót Jessie Jamesa” (1940, replika przeboju Henry Kinga „Jessie Ja­mes”) nie kryje ani swej sympatii dla przestępcy i banity, ani też antypa­tii dla jego prześladowcy – zawodowego łowcy głów. „Napad na Western Union”– echo szlagieru Cecila De Mille’a „Union Pacific” – idzie jeszcze dalej, ukazując wyższość moralną bandyty, który umie dokonywać wyborów między dobrem a złem, nad pozytywnymi bohaterami mechanicznie powielającymi gotowe, cudze wzory postępowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.