PODSTAWA WIZERUNKU

Wiele miej­sca poświęca się również w tych opracowaniach genezie poszczególnych scen oraz całościowej koncepcji autorskiej utworu. Nie próbowano jednak, o ile mi wiadomo, rozwinąć nigdy szerzej kwestii filmowej aranżacji tworzywa ję-^ zykowego w „Oyktatorze”, poprzestając zwykle na dość powierzchownych kon­statacjach zawartych w samym zestawieniu analogii: Adenoid Hynkel – Adolf Hitler, Senzino Napalonl – Benito Mussolini, Herring – Goering.Garbitsch – Goebbels, Tomania – hitlerowskie Niemcy, Bacteria – faszystowskie Włochy, Ostria – (flsterlich) Austria itp.  Zauważmy sceptycznie, że analogie powyższa zarysowuje się od razu na podstawie wizerunku ekranowych postaci i rozwoju wydarzeń ściśle nawiązujących do określonych realiów rzeczywistości pozafilmowej (godła, mundury, sceneria, wyglądy i zachowania postaci, fakty historyczne etc.). 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.