MODEL KOPISTY

Rola ta, wymuszona poniekąd przez przemysł na twórczo­ści filmowej końca lat dwudziestych i początku trzydziestych,-zostaje ‚.wy­pracowana przez filmowców w wyniku przystosowania do wymogów i możliwości, jakie niesie z sobą dźwięk na ekranie. Oznacza to, iż nie stanowi ona, w każdym razie na początku, prostej kontynuacji roli ekranizatora..Ale nie jest również tak, że związana z nią praktyka twórcza zaprzecza w całej roz­ciągłości doświadczeniom poprzednikówOsiągnąwszy dominującą pozycję w początkach lat trzydziestych, rola ko­pisty – wciąż modyfikowana i uszlachetniana – kształtować będzie podejście kina do literatury co najmniej przez następne ćwierćwiecze, czyli do połowy lat pięćdziesiątych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.