KUNSZTOWNA ARANŻACJA

Podobnie,kunsztownej aranżacji znaczeniowej podlega chód postaci. Gelso­mina poruszasię drobnymi kroczkami, stąpa delikatnie i niepewnie. Jej chód i repertuar ruchów jest zmienny, w zależności od nastroju. Ulega też często dostosowaniu do kroku i rytmu innych (Zampanó, trzej trębacze, siostra za­konna). Doskonale przystosowany do świata Zampanó nie tyle chodzi,co kroczy po ziemi. Jego krok to z reguły marsz. Stąpa mocno i pewnie, wiedząc zaw­sze dokąd i po co zmierza. Atrybuterp tej postaci jest przyziemność. Przy­ziemny i ograniczony jest także pułap spraw, którymi się w życiu zajmuje. Tym większą wymowę osiąga finałowe spojrzenie Zampanó w górę. Banalny gest (którego nigdy dotąd nie uczynił, bo i po cóż!) nabiera niepowtarzalnej war­tości, przynosi odkrycie nowego wymiaru: czegoś, czego istnienia dotąd nie podejrzewał. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.