FILMOWY PEJZAŻ

W obu przywołanych mo­mentach filmowy pejzaż odkrywa swój symboliczny charakter, dramatyzując wy­mową sceny i na równi z innymi elementami uczestnicząc w tworzeniu poten­cjału znaczeniowego całości. Czasoprzestrzeń „La strady” zawiera w Sobie od początku do końca dwa komplementarne wymiary – realistyczny i symboliczny. Cała opowieść realizuje się poprzez realne i konkretne, wykreowane w materii filmowego świata hic et nunc, i jedhocześnie rozgrywa się poza historią, w sferze mitycznego semper et ubiqu e.Oba aspekty filmowej rzeczywistości – realistyczny i symboliczny – przenikają się wzajemniei, wchodząc ze sobą w ścisłe, wielopłaszczyznowe korelacje. Do­tyczy to zarówno dzieła Jako całości (Jego styl i kompozycja precyzyjnie stymulują między oboma typami znaczeń), Jak i poszczególnych użytych w nim elementów, np. postaci, motywów czy pekwizytów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.