DWUZNACZNOŚĆ

Dwuznaczność ta osiąga sens symboliczny, korespondując zarówno ze szla­chetną osobowością ulubieńca Gelsominy, jak i z szalonym codziennym ryzy­kiem jego profesji. 0 ile Zampanó dość nieudolnie wykorzystuje w swoich po­pisach banalny i absolutnie „bezpieczny” repertuar błahych cyrkowych sztu­czek, które Matto nieprzypadkowo ośmiesza i dyskredytuje (wołając wykonawcę do telefonu), o tyle ten drugi uprawia arcyniebezpieczną sztukę chodzenia po linie bez asekuracji. Zgodnie z długą i piękną tradycją, w kunszcie tym zawiera się nie tylko największe z możliwych ryzyko zagrożenia śmiercią lecz także najwyższy stopień poezji osiągalny w sztuce cyrkowej.Spróbujmy jeszcze na zakończenie wydobyć wagę szczegółu i umiejętność jego filmowej orkiestracji na przykładzie analizy sposobu mówienia oraz po­ruszania się bohaterów „La strady”. Na pozór są to symptomy dość obojętne, a jednak.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.