CHARAKTER ÓWCZESNYCH WNIOSKÓW

Zastanawiające, w jak wielkim stopniu o charakterze ówczesnych związków filmu z literaturą przesądziły pierwsze sukcesy i niepowodzenia dźwiękowców zrealiźowanych w fazie eksperymentalnej. Centralne miejsce w nowym modelu adaptacji nieprzypadkowo zajęła wówczas problematyka wyko­nania. Oeszcze w niedawnej przeszłości historycy kina rozumieli ją zwykle wąsko: w kategoriach samej tylko techniki rejestracji. Tymczasem nie­równie ważniejszy okazuje się w związku z nią aspekt kulturo­wo -artystyczny uchwytny dzięki nadbudowywaniu się sztuki nadniesztuką.Pewne warianty widowiska dźwiękowego zaczęto wtedy cenić szczególnie ze względu na osiągnięty w nich od razu (przykład „śpiewaka jazzbandu”, „Para­dy miłości” czy „Błękitnego anioła”) bardzo wysoki standard wykonawczy: inscenizacyjny, aktorski, muzyczno-wokalny, a dopiero na końcu techniczny. 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.