BADAJĄC PROBLEM

Levin i Sears badający ten problem wykazali, że grupa chłopców w wieku przedszkolnym wysoce iden­tyfikująca się z ojcami, którzy zwykle karali synów, ujawniała najczęściej i w sposób inten­sywny agresję w zabawie lalkami. Równocześ­nie dziewczynki przejawiały wysoki stopień agresji, gdy matki, z którymi się identyfikowa­ły, były surowe i często je karały.W rodzinie pełnej dzieci mają nie tyko moż- liwość zdobycia podstawowej identyfikacji w za- kiesie płci przez utożsamianie się z rodzicami tej samej płci, a odróżnienie się od rodziców płci przeciwnej. Do pewnego stopnia mogą iden­tyfikować się w zakresie niektórych cech wzoru osobowego z rodzicami płci przeciwnej. Jak zauważa McCandless, taka identyfikacja „na krzyż” w zakresie niektórych cech jest pożąda­na. Dziewczynce np. odpowiedni wzór osobowy ojca ułatwia poleganie na sobie samej, a w przy­szłości zrozumienie męża i syna.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.