ASYMPTOTA

Tak jednak nie jest. Co więcej, niektóre z tych powinowactw, w pierwszym rzędzie ześ relacja film – litera­tura, wytworzyły z czasem praktykę twórczą na tyle szczególną i wyrazistą, że możliwa staje się rekonstrukcja swoistych ról historycznych autora ada­ptującego dla potrzeb fil/nu utwór literacki. Asymptota, o której tu mowa, wyznacza każdorazowo granicę między: 1) aktem twórczym a jego wytworem; 2) stawaniem się wypowiedzi a jej tekstowym uzewnętrznieniem; wreszcie miedzy podniotową i przedmiotową stroną każdego utworu filmowego. Ujęte w biegunowy sposób przeciwieństwa te wykluczają się nawzajem. W polu ich oddziaływania istnieje wsze- lako rozległa gama rozinaitych możliwości pośrednich* Stąd też w konkretnych dziełach fil- mowych dochodzą one do głosu wspólnie i spełniają się Jednocześnie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.