Tagged: osmioklasisci nie placza

Portale społecznościowe a reklama

W przeciągu kilkunastu ostatnich lat olbrzymia popularność zdobyły portale społecznościowe. Początkowo wykorzystywane były tylko i wyłącznie do komunikowania się ze znajomymi. Tymi widzianymi na co dzień, jak i tymi, z którymi kontakt urwał się nam ileś lat wstecz. Olbrzymią popularność tego medium zaczęli dostrzegać spece od marketingu. W związku z tym w rozmaitych sieciach społecznościowych zaczęły się pojawiać konta firmowe. Ich głównym zadaniem było informowanie wszystkich zainteresowanych, czytaj znajomych danej firmy o konkretnym oferowanym przez nich produkcie. W krótkim czasie skrzynki odbiorcze wielu użytkowników zasypywane zaczęły być przez linki reklamowe i oferty handlowe. Oczywiście maiło to swoje negatywne konsekwencje. Nie mniej warto zapamiętać, ze wszystkie te firmy czy osoby, które postawiły na nienachalna reklamę do dzisiaj mogą informować członków społeczności o swoich usługach. Formą reklamy, która możemy spotkać także na portalach społecznościowych są banery i linki reklamowe.

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂