OGNIWO POŚREDNIE

Autor-mistrz opowieści stanowi w tym sensie ogniwo pośrednie między nowofalowym artystą filmowym jako swym następcą a klasycznym wzorcem narratora autorskiego jako poprzednikiem. Na­tomiast autor-badacz okazuje się stadium c./nlucyjnym występującym między znamienną dla cinema-verite. i direct cinema rolą realizatora a .jej  neore­alistyczną prefiguracją w postaci autoraknj roli rzecznika.Staraliśmy się wcześniej wykazać, że miał w pnszczególnych okresach historycznych różną wyrazami,, ale stanowił w filmie in­stancję zawsze obecną. Ola’utworów spod znoł j tzw. kina autorskiego istotna jest nie sama obecność podmiotu, lecz oucytika jego funkcji. Polega ona na tym, iź filmy zwane autorskimi uruchumiOna nie znaną dotąd skalę mo­ment korelacji między podmiotowy charakterem twórczości a podmiotowym charakteremwy­powiedzi filmowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej 🙂 Jestem Kate, i prowadzę bloga o reklamie w mediach. To temat ciągle aktualny i na czasie dlatego myślę, że moje wpisy Cie zainteresują.
Jeśli podoba Ci się mój blog to zostaw łapkę w gore na Facebooku albo komentarz sprawi mi to wielką radość 🙂

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.